باور؛ اولین نمایشگاه و فروشگاه سالانه عرضه توانمندی ها و تولیدات مناطق هدف بنیاد علوی 25 لغایت 31 مرداد  برگزار می‌شود

باور؛ اولین نمایشگاه و فروشگاه سالانه عرضه توانمندی ها و تولیدات مناطق هدف بنیاد علوی 25 لغایت 31 مرداد  برگزار می‌شود.

زرفام به عنوان بازوی اشتغال و بازرگانی بنیاد علوی ، اولین نمایشگاه و فروشگاه سالانه حوزه تولید و اشتغال بنیاد علوی را  

با مشارکت تولید کنندگان مناطق هدف بنیاد علوی در محل پارک ارم  برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی بنیاد علوی به نقل از زرفام، در اولین نمایشگاه سالانه عرضه توانمندی ها و تولیدات مناطق هدف بنیاد علوی ، تیم زرفام  از قالب و مدل جدید زرفام به عنوان بازوی اشتغالزایی بنیادعلوی  و محصولات طراحی شده مبتنی بر تولیدات مناطق هدف می‌گویند و گزارشی از تازه‌ترین دستاوردهای زرفام  در مناطق هدف بنیاد علوی ارائه می‌دهند.

امسال  قرار است شاهد اتفاقات هیجان‌انگیزی در نمایشگاه باور باشیم؛ از خبر اهدای جایزه باور تا رونمایی از  محصولات جدید زرفام برای عرضه با بازار مسئولیت اجتماعی ایران.

زرفام  در باور یکم ، در کنار رونمایی از نسل جدید محصولات و خدمات خود هم‌چون بسته امنیت غذایی طوبی، پخش مردم و قراردادهای نوین اشتغال ، از همکاری‌های تازه و شرکای تجاری‌اش صحبت می‌کند و از مدل طراحی شده برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بنیاد مستعضفان برای تقویت تولید و توانمند سازی و ثروت آفرینی در مناطق محروم می‌گوید.

مدیران ارشد سازمانی، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای سنتی آنلاین، بازرگانان، بازاریابان، تولیدکنندگان، و علاقه‌مندان به برنامه های پیشرفت و آبادانی مخاطب این رویداد به‌شمار می‌روند.

اولین نمایشگاه سالانه حوزه تولید و اشتغال بنیاد علوی با همکاری بنیاد مستضعفان،بنیاد علوی و مجموعه تفریحی و ورزشی ارم برگزار می‌شود و پخش زنده‌ی این رویداد از وب‌سایت زرفام  از ساعت ۱۷:۳۰ سه شنبه 25 مرداد ۱۴۰۱ دردسترس مخاطبان است.

برای آشنایی با سخنرانان و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به صفحه‌ی اولین نمایشگاه سالانه حوزه تولید و اشتغال بنیاد علوی سر بزنید.

مطلب قبلی
مطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.