حضور شرکت زرفام در نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا

شرکت زرفام با همکاری شبکه اشغال در مناطق محروم و با هدف عرضه محصولات مناطق محروم به بازارهای صادراتی در نمایشگاه محصولات صنایع دستی ایتالیا در تاریخ 18 تا 24 اردیبهشت شرکت کرده است .

علیرضا قزل ، مدیر شرکت زرفام کیش در مورد اهمیت و ضرورت های عرضه محصولات مناطق هدف به بازارهای صادراتی ، گفت: «بازاریابی بین المللی و عرضه محصولات با کیفیت به بازارهای جهانی یکی از مهمترین مسیرهای خلق ثروت پایدار برای مناطق هدف تبدیل شده است و کسب وکارها برای افزایش درآمد خود به بازارهای تازه ، به عنوان یک مسیر کسب درآمد و سود سرشار نگاه میکنند. برای این منظور، نمایشگاههای مختلف و متعددی در سراسر جهان برگزار میشود و حضور در این نمایشگاهها برای دوام و پایداری و کشف بازارهای تازه دارای اهمیت زیادی است.»
عفتی مجری طرح نمایشگاه صنایع دستی ، در مورد تفاوت های این نمایشگاه با رویداد های مشابه و مزیت های آن افزود: «کشف بازارهای سودآور و پایدار یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارهای کوچک بخصوص در مناطق محروم است. نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا نیز فرصتی بود که امکان عرضه مستقیم محصولات مناطق محروم به بازار اروپا را فراهم می نمود و حضور زرفام در این نمایشگاه تحول بزرگی در نگاه به بازارهای صادراتی به شمار می رود.»
به گفته مسئول بازرگانی شرکت زرفام ، در طی حضور در نمایشگاه صنایع دستی ایتالیا ضمن برگزاری جلسات معرفی محصولات مختلف شبکه اشتغال و بازرگانی زرفام ، 12 قرارداد تجاری با شرکایی از کشور های مختلف اروپایی منعقد شده است و بیش از 3000 نفر از غرفه زرفام بازدید به عمل آورده اند.
گفتنی است این نمایشگاه از 18 لغایت 24 اردی بهشت سال جاری در شهر فلورانس ایتالیا برگزار گردید و در طی آن محصولات مختلفی به بازدیدکنندگان عرضه شد . علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات عرضه شده می توانند به وب سایت شرکت زرفام به آدرس zarfamkish.com مراجعه نمایند./// پایان خبر

مطلب قبلی
مطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.